Changes in the e-commerce strategies of Canadian businesses during the COVID-19 pandemic / by Gabrielle Asselin and Howard Bilodeau. : CS45-28/1-2022-13E-PDF

"The onset of the COVID-19 pandemic motivated many Canadian businesses to change their business models in order to adapt to economic restrictions and greater demand for online goods and services. This article highlights selected changes in the e-commerce strategies of Canadian businesses from 2019 to 2021"-- Page [3].

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.917780&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Statistics Canada, issuing body.
Titre Changes in the e-commerce strategies of Canadian businesses during the COVID-19 pandemic / by Gabrielle Asselin and Howard Bilodeau.
Titre de la série StatCan COVID-19 : data to insights for a better Canada
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Changements apportés aux stratégies de commerce électronique des entreprises canadiennes pendant la pandémie de COVID-19.
"Catalogue no. 45-28-0001."
Includes bibliographical references.
Information sur la publication [Ottawa] : Statistics Canada = Statistique Canada, November 29, 2022.
©2022
Auteur / Contributeur Asselin, Gabrielle, author.
Description 1 online resource (6 unnumbered pages) : charts.
Numéro de catalogue
  • CS45-28/1-2022-13E-PDF
Descripteurs Electronic commerce -- Canada -- Statistics.
COVID-19 (Disease) -- Economic aspects -- Canada.
COVID-19 Pandemic, 2020- -- Economic aspects -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :