Persistence and graduation indicators of postsecondary students, 2011/2012 to 2021/2022. : CS372-00001/2023-6E-PDF

"This technical reference guide is intended for users of the Education and Labour Market Longitudinal Platform (ELMLP). The data for the products associated with this issue are based on the longitudinal Postsecondary Student Information System (PSIS) administrative data files. Statistics Canada has derived a series of annual indicators of public postsecondary students including persistence rates, graduation rates, and average time to graduation by educational qualification, field of study, age group and gender for Canada, the provinces, and the three combined Territories"--Provided by publisher.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.929935&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Statistics Canada, issuing body.
Titre Persistence and graduation indicators of postsecondary students, 2011/2012 to 2021/2022.
Titre de la série Technical reference guides for the Education and Labour Market Longitudinal Platform (ELMLP)
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Indicateurs de la persévérance et de la diplomation des étudiants postsecondaires, de 2011-2012 à 2021-2022.
"Catalogue no. 37200001."
"Release date: December 19, 2023."
The ISBN (9780660462196) printed on this publication is incorrect.
Information sur la publication [Ottawa] : Statistics Canada = Statistique Canada, 2023.
©2023
Description 1 online resource (14 pages).
ISBN 9780660686929
Numéro de catalogue
  • CS372-00001/2023-6E-PDF
Numéro de catalogue du ministère 37200001
Descripteurs Postsecondary education -- Canada -- Statistics.
College students -- Canada -- Statistics.
College graduates -- Canada -- Statistics.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :