Post-evaluation of stigma and opioid harm reduction advertising campaign (ACET) : methodological report / prepared for Health Canada. : H14-579/2024E-PDF

"In an effort to target and create messaging that resonates with men in physically demanding jobs, a creative concept with a visual identity has been developed as part of Health Canada's multi-year marketing campaign to address the growing opioid overdose crisis"--Page 1.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.933855&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Health Canada, issuing body.
Ipsos (Firm). Public Affairs, consultant.
Titre Post-evaluation of stigma and opioid harm reduction advertising campaign (ACET) : methodological report / prepared for Health Canada.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Cover title.
"March 2024."
"Supplier name: Ipsos Public Affairs."
"Contract Number: CW2338465."
"Registration number: POR 090-23."
Issued also in French under title: Évaluation post-campagne de la campagne publicitaire sur la réduction de la stigmatisation et des méfaits liés aux opioïdes (OECP) : rapport méthodologique.
Information sur la publication Ottawa, ON : Health Canada = Santé Canada, 2024.
©2024
Description 1 online resource (34 pages) : illustrations + 1 executive summary (3 pages)
ISBN 9780660702445
Numéro de catalogue
  • H14-579/2024E-PDF
Descripteurs Opioid abuse -- Canada -- Prevention -- Public opinion.
Stigma (Social psychology) -- Canada -- Public opinion.
Advertising campaigns -- Canada -- Public opinion.
Government advertising -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :