Inclusive Communities advertising campaign evaluation tool (ACET) : final report / prepared for Immigration, Refugees and Citizenship Canada. : Ci4-248/2024E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.935961&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Immigration, Refugees and Citizenship Canada, issuing body.
Léger Marketing, consultant.
Titre Inclusive Communities advertising campaign evaluation tool (ACET) : final report / prepared for Immigration, Refugees and Citizenship Canada.
Type de publication Monographie
Langue Bilingue-[Anglais | Français]
Autres langues publiées Bilingue- [Français | Anglais]
Édition précédente Inclusive communities campaign creative testing & advertising campaign evaluation tool (ACET) :
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Outil d'évaluation de campagnes publicitaires (OECP) pour la campagne Communités inclusives : rapport final.
"Supplier name: Leger Marketing Inc."
"Contract number: CW2333278."
"Delivery date: 2024-03-26."
"Registration number: POR 064-23."
Text in English; Appendix B in English and French.
Information sur la publication [Ottawa] : Immigration, Refugees and Citizenship Canada = Immigration, réfugiés et citoyenneté Canada, 2024.
©2024
Description 1 online resource (18 pages) + appendix (16 pages) + summary (6 pages)
ISBN 9780660709970
Numéro de catalogue
  • Ci4-248/2024E-PDF
Descripteurs Immigrants -- Canada -- Public opinion.
Refugees -- Canada -- Public opinion.
Government advertising -- Canada -- Public opinion.
Advertising campaigns -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Canada -- Emigration and immigration -- Public opinion.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :