Innovation : the key to success in small firms / by John R. Baldwin.  : CS11-0019/76E-PDF

This study examines the differences in strategies and activities pursued by a sample of more-successful and less-successful group of growing small-and medium-sized enterprises. Amongst other matters, it examines different functional strategies, the importance of management, human resource practices, marketing, financing, and the innovativeness of the firm.--Abstract

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.574565&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Statistics Canada.
Titre Innovation : the key to success in small firms / by John R. Baldwin.
Titre de la série Analytical Studies Branch research paper series1205-9153No. 76
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Autres formats offerts Papier-[Anglais]
Note(s) The catalogue number (11F0019MPE) and ISBN (0-662-21720-9) for the print edition have been incorrectly copied in this electronic publication.
Bibliography.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Statistics Canada February 1995.
Description 25p.graphs, tables
ISSN 1205-9153
Numéro de catalogue
  • CS11-0019/76E-PDF
Descripteurs Small businesses
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :