Experiences : a toolkit for partners of the Canadian Tourism Commission  : Iu86-19/2010E

Cover image

Provides concrete tools and resources for you, Canada’s operators, small and medium sized enterprises, and tourism associations, to align with the CTC’s dynamic international marketing efforts.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.652039&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada. Canadian Tourism Commission.
Titre Experiences : a toolkit for partners of the Canadian Tourism Commission
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Note(s) The catalogue number (Iu86-19/2008E) and ISBN (978-0-662-47722-8) of a previous edition are printed in this edition.
Information sur la publication Vancouver - British Columbia : Industry Canada. April 2010.
Reliure Processed
Description 48p. : coloured maps, tables, photographs ; 22 cm.
Numéro de catalogue
  • Iu86-19/2010E
Édition Version 1.5.
Descripteurs Tourism
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :