Canadian Tourism Commission corporate plan  : Iu83-3E

Presents the Commission’s objectives, strategies, and performance indicators for the reporting period. To offer context, topics include the Commission’s mandate, the tourism industry from a Canadian and international perspective, and external and internal factors and issues that influence the Commission’s activities. The Canadian Tourism Commission is a public-private partnership that provides an industry-led, market-driven, and research-based approach to tourism. Includes financial statements.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.515731&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada. Canadian Tourism Commission.
Titre Canadian Tourism Commission corporate plan
Type de publication Série
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Information sur la publication Vancouver - British Columbia : Industry Canada.
Chronologie 2001--
Périodicité Annual
ISSN 1704-5630
Numéro de catalogue
  • Iu83-3E
Descripteurs Tourism
Numéros 2011-2015:
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :