Voter information campaign : pre-event testing of communications products / prepared for: Elections Canada ; prepared by Environics Research. : SE3-103/2019E-PDF

"This report presents the results of public opinion research conducted by Environics Research on behalf of Elections Canada, to evaluate the communications products being prepared for the 43rd general election. This research included in-depth individual interviews and a quantitative online survey to test specific communications products"--Page 2.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.870981&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Environics Research Group.
Elections Canada.
Titre Voter information campaign : pre-event testing of communications products / prepared for: Elections Canada ; prepared by Environics Research.
Variante du titre Pre-event testing of communications products
Voter information campaign testing 2018
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Title from cover.
Report date: 2019-01-07
Contract number: 05005-180400/001/CY
POR Registration Number: POR 047-18
Issued also in French under title: Campagne d’information des électeurs : mise à l’essai des produits de communication.
Information sur la publication Gatineau, QC : Elections Canada, 2019.
©2019
Description 1 online resource (iv, 60 pages) + 1 executive summary (5 pages)
ISBN 9780660303734
Numéro de catalogue
  • SE3-103/2019E-PDF
Numéro de catalogue du ministère PA 10107
Descripteurs Elections
Communications
Public opinion
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :