Consumer satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour / Stephen B. Ash, with the research assistance of Mary Jane Grant. : RG31-29/1980E-PDF

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Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
Titre Consumer satisfaction, dissatisfaction and complaining behaviour / Stephen B. Ash, with the research assistance of Mary Jane Grant.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Includes bibliographical references.
Volume 1. Research findings : food and clothing survey -- Volume 2. Research findings : durable products survey -- Volume 3. Research findings : consumer services survey -- Volume 4. Research findings : special populations and problem areas -- Volume 5 -- Volume 6. An annotated bibliography.
Information sur la publication [Ottawa] : Research and Evaluation Branch, Consumer and Corporate Affairs Canada, 1979-1980.
Auteur / Contributeur Ash, Stephen B., author.
Description 1 online resource (6 volumes)
Numéro de catalogue
  • RG31-29/1980E-PDF
Descripteurs Consumer satisfaction -- Canada.
Consumer complaints -- Canada.
Consumers -- Canada.
Consommateurs -- Satisfaction -- Canada.
Consommateurs -- Plaintes -- Canada.
Consommateurs -- Canada.
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