Traded goods evaluation consumer perception focus groups : final report / prepared by Canada Market Research Ltd. : RG47-59/1985E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.885378&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
Canada Market Research, author.
Titre Traded goods evaluation consumer perception focus groups : final report / prepared by Canada Market Research Ltd.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Information sur la publication Hull, Québec : Consumer and Corporate Affairs Canada, January 1985.
Description 1 online resource (1 volume (various pagings))
Numéro de catalogue
  • RG47-59/1985E-PDF
Descripteurs Consumer protection -- Law and legislation -- Canada.
Evaluation research (Social action programs) -- Canada.
Consommateurs -- Protection -- Droit -- Canada.
Recherche évaluative (Programmes d'action sociale) -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :