Annual report - Canadian Tourism Commission : Iu82E
Describes the Commission’s activities for the year. It tells the story of the Commission’s efforts to reap the greatest returns on its marketing investments. It also provides a statistical overview of Canada’s tourism industry; describes the Commission’s marketing initiatives; partnerships; research programs; governance structure; and management analysis. Includes financial statements.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.515683&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Industry Canada. Canadian Tourism Commission. |
---|---|
Titre | Annual report - Canadian Tourism Commission |
Type de publication | Série |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Papier |
Autres formats offerts | Électronique-[Anglais] |
Note(s) | Description based on 2008 report. |
Information sur la publication | Vancouver - British Columbia : Industry Canada. |
Chronologie | 1995-- |
Périodicité | Annual |
ISSN | 1481-3556 |
Numéro de catalogue |
|
Numéros | 2012: 2011: 2010: 2009: 2008: |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :