Canadian Tourism Commission corporate plan summary : Iu83-3E-PDF
Presents the Commission’s objectives, strategies, and performance indicators for the reporting period. To offer context, topics include the Commission’s mandate, the tourism industry from a Canadian and international perspective, and external and internal factors and issues that influence the Commission’s activities. The Canadian Tourism Commission is a public-private partnership that provides an industry-led, market-driven, and research-based approach to tourism. Includes financial statements.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.505988&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Industry Canada. Canadian Tourism Commission. |
---|---|
Titre | Canadian Tourism Commission corporate plan summary |
Variante du titre | Variant title : Canadian Tourism Commission corporate plan |
Type de publication | Série |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français], [Français] |
Suivi de | Destination Canada ... corporate plan summary ; 2016/2020- |
Format | Électronique |
Autres formats offerts | Papier-[Anglais] |
Information sur la publication | Vancouver - British Columbia : Industry Canada. |
Chronologie | 2001-- |
Périodicité | Annual |
ISSN | 1719-6515 |
Numéro de catalogue |
|
Numéros | 2015 Cliquer pour agrandir
2014 Cliquer pour agrandir
2013 Cliquer pour agrandir
2012 Cliquer pour agrandir
2011 Cliquer pour agrandir
2010 Cliquer pour agrandir
2009 Cliquer pour agrandir
2008 Cliquer pour agrandir
2007 Cliquer pour agrandir
2006 Cliquer pour agrandir
2005 Cliquer pour agrandir
2002 Cliquer pour agrandir
2001 Cliquer pour agrandir |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :