Canadian Tourism Commission corporate plan : Iu83-3E
Presents the Commission’s objectives, strategies, and performance indicators for the reporting period. To offer context, topics include the Commission’s mandate, the tourism industry from a Canadian and international perspective, and external and internal factors and issues that influence the Commission’s activities. The Canadian Tourism Commission is a public-private partnership that provides an industry-led, market-driven, and research-based approach to tourism. Includes financial statements.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.515731&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Industry Canada. Canadian Tourism Commission. |
---|---|
Titre | Canadian Tourism Commission corporate plan |
Type de publication | Série |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Papier |
Autres formats offerts | Électronique-[Anglais] |
Information sur la publication | Vancouver - British Columbia : Industry Canada. |
Chronologie | 2001-- |
Périodicité | Annual |
ISSN | 1704-5630 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Tourism |
Numéros | 2011-2015: |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :