Changing transportation behaviours : a social marketing planning guide / [by] Jay Kassirer, François Lagarde.  : T22-196/2010E

Cover image

Helps transportation planners, TDM specialists, and program managers influence transportation choices. It has been designed to help practitioners focus on practical first steps and explore additional social marketing considerations. The guide breaks planning into eight steps and includes worksheets to walk you through each step.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.652107&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Transport Canada.
Titre Changing transportation behaviours : a social marketing planning guide / [by] Jay Kassirer, François Lagarde.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Transport Canada November 2010.
Reliure Spiral binding
Description 81p. : glossary, references, photographs ; 28 cm.
ISBN 978-1-100-17233-0
Numéro de catalogue
  • T22-196/2010E
Numéro de catalogue du ministère TP 15092E
Descripteurs Transport policy
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :