Guide d'évaluation des répercussions sur les consommateurs : évaluer comment les répercussions proposées peuvent avoir des répercussions sur les consommateurs : Iu23-33/2010

Cover image

Offre un cadre de travail pour aider les analystes à déterminer et examiner les répercussions sur les consommateurs lorsqu'ils proposent ou évaluent de nouvelles politiques.

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.672542&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Bureau de la consommation.
Title Guide d'évaluation des répercussions sur les consommateurs : évaluer comment les répercussions proposées peuvent avoir des répercussions sur les consommateurs
Publication type Monograph
Language Bilingual-[English | French]
Format Paper
Other formats Electronic-[French], Electronic-[English]
Publishing information Ottawa - Ontario : Industrie Canada. [2010].
Binding Couverture souple
Description Texte français, iii, 14p. ; 28 cm.
ISBN 978-1-100-52537-2
Catalogue number
  • Iu23-33/2010
Departmental catalogue number 60787
Subject terms Consommateur
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: