Guide d'évaluation des répercussions sur les consommateurs : évaluer comment les répercussions proposées peuvent avoir des répercussions sur les consommateurs : Iu23-33/2010
Offre un cadre de travail pour aider les analystes à déterminer et examiner les répercussions sur les consommateurs lorsqu'ils proposent ou évaluent de nouvelles politiques.
Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.672542&sl=0
Department/Agency | Canada. Bureau de la consommation. |
---|---|
Title | Guide d'évaluation des répercussions sur les consommateurs : évaluer comment les répercussions proposées peuvent avoir des répercussions sur les consommateurs |
Publication type | Monograph |
Language | Bilingual-[English | French] |
Format | Paper |
Other formats | Electronic-[French], Electronic-[English] |
Publishing information | Ottawa - Ontario : Industrie Canada. [2010]. |
Binding | Couverture souple |
Description | Texte français, iii, 14p. ; 28 cm. |
ISBN | 978-1-100-52537-2 |
Catalogue number |
|
Departmental catalogue number | 60787 |
Subject terms | Consommateur |
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.- Date modified: