Sondage sur la rétroaction du service à la clientèle, 2021-2022.: P54-3/2022F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.912852&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Services publics et approvisionnement Canada, organisme de publication.
Advanis (Firme), organisme de publication.
Title Sondage sur la rétroaction du service à la clientèle, 2021-2022.
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Later edition Sondage sur la rétroaction du service à la clientèle, #002.
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : Client service feedback survey, 2021-2022.
« Numéro de contrat : EP082-212778/001/CY. »
« Numéro d’enregistrement : POR 130-20. »
Publishing information Gatineau QC : Services publics et approvisionnement Canada, 2022.
©2022
Description 1 ressource en ligne (34 pages) + sommaire exécutif (3 pages)
ISBN 9780660442969
Catalogue number
  • P54-3/2022F-PDF
Subject terms Consommateurs -- Satisfaction -- Canada -- Opinion publique.
Opinion publique -- Canada.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: