Enquête canadienne de 2007 sur la fraude par marketing de masse : rapport final / Environics Research Group.: Iu4-381/2008F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.922394&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Industrie Canada, organisme de publication.
Environics Research Group, consultant.
Title Enquête canadienne de 2007 sur la fraude par marketing de masse : rapport final / Environics Research Group.
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : 2007 Canadian Consumer Mass Marketing Fraud Survey.
Édition numérisée de l'imprimé [par Innovation, Sciences et Développement économique Canada].
Préparé pour: Bureau de la concurrence Canada.
« ROP #459-06. »
« Numéro du contrat : U3200-062514/001/CY. »
Publishing information Ottawa (Ontario) : Industrie Canada, février 2008.
Description 1 ressource en ligne (1 volume (pagination multiple))
Catalogue number
  • Iu4-381/2008F-PDF
Subject terms Fraude -- Canada -- Opinion publique.
Consommateurs -- Protection -- Canada -- Opinion publique.
Opinion publique -- Canada.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: