Your small-business marketing plan : a winning strategic tool  : C90-4/25-5-1996E

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.613194&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Federal Office of Regional Development (Quebec) (Canada)
Titre Your small-business marketing plan : a winning strategic tool
Titre de la série Serving small businesses
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Papier
Note(s) Contents: Introduction.--Context.--Drawing up a marketing plan.--Plan management and follow-up.--Prospects: technology and marketing.--Appendix 1: brainstorming.--Appendix 2: Plan framework.--Appendix 3; Priority action.--Appendix 4: Marketing agenda.--Appendix 5: Salesman's roles. N.B.: The catalogue number printed in this publication (ST31-31/1991E) has been corrected to permit it to be filed with others in the same series.
Information sur la publication Montreal - Quebec : Federal Office of Regional Development (Quebec) 1996.
Reliure Spiral binding
Description 33p. : figs. ; 28 cm.
ISBN 0-662-24850-3
Numéro de catalogue
  • C90-4/25-5-1996E
Descripteurs Small businesses
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :