Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / Research Report Prepared by Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau.  : CH3-2/13-2010E

Cover image

Presents a Canada-wide social and linguistic profile of Grade 11 students attending French-language high schools in the Francophone school boards of the Fédération nationales des conseils scolaires francophones (FNCSF).

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.620087&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Canadian Heritage.
Titre Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / Research Report Prepared by Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau.
Titre de la série New Canadian perspectives1203-8903
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Canadian Heritage [2010].
Reliure Softcover
Description 275p. : figs., graphs, references, tables ; 23 cm.
ISBN 978-1-100-18425-8
ISSN 1203-8903
Numéro de catalogue
  • CH3-2/13-2010E
Descripteurs Minority language education
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :