Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / Research Report Prepared by Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau. : CH3-2/13-2010E
Presents a Canada-wide social and linguistic profile of Grade 11 students attending French-language high schools in the Francophone school boards of the Fédération nationales des conseils scolaires francophones (FNCSF).
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.620087&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Canadian Heritage. |
---|---|
Titre | Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / Research Report Prepared by Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau. |
Titre de la série | New Canadian perspectives1203-8903 |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Papier |
Autres formats offerts | Électronique-[Anglais] |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Canadian Heritage [2010]. |
Reliure | Softcover |
Description | 275p. : figs., graphs, references, tables ; 23 cm. |
ISBN | 978-1-100-18425-8 |
ISSN | 1203-8903 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Minority language education |