Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / [by] Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau. : CH3-2/13-2010E-PDF
Presents a Canada-wide social and linguistic profile of Grade 11 students attending French-language high schools in the Francophone school boards of the Fédération nationales des conseils scolaires francophones (FNCSF).
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.568292&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Canadian Heritage. |
---|---|
Titre | Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / [by] Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau. |
Titre de la série | New Canadian perspectives |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Autres formats offerts | Papier-[Anglais] |
Note(s) | The catalogue number (CH3-2/13-2010E) and ISBN (978-1-100-18425-8) for the print edition have been incorrectly copied in this electronic publication. |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Canadian Heritage [2010]. |
Description | 275p.figs. (some coloured), graphs, references, tables |
ISBN | 978-1-100-17002-2 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Minority language education |