Annual report, 2002-2003 : connecting with Canadians  : FC1-2003

Cover image

This is a report on the first full year of operations of the Financial Consumer Agency of Canada. The Agency supervises financial institutions with respect to meeting their obligations to consumers, and providing information that enables consumers to understand their rights and make informed financial decisions. Accomplishments include making mortgage documents more accurate and user-friendly and improving the level of disclosure of the terms and conditions for using credit cards.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.664799&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Financial Consumer Agency of Canada.
Titre Annual report, 2002-2003 : connecting with Canadians
Type de publication Monographie
Langue Bilingue-[Anglais | Français]
Format Papier
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Financial Consumer Agency of Canada 2003.
Reliure Softcover
Description English text, 68p. : figs., illus. ; 28 cm.
ISBN 0-662-67487-1
Numéro de catalogue
  • FC1-2003
Descripteurs Funding
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :