State of customer relationship management : the Canadian report 2010 / co-published by Canadian Manufacturers & Exporters ... [et al.].  : Iu44-82/2010

Cover image

This unique analysis is intended to help Canadian business executives and policy makers enhance their understanding of current market trends, the latest key performance indicators (KPI), and best practices in CRM that improve domestic and international competitiveness across industries.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.672483&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada.
Titre State of customer relationship management : the Canadian report 2010 / co-published by Canadian Manufacturers & Exporters ... [et al.].
Type de publication Monographie
Langue Bilingue-[Anglais | Français]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Français], Électronique-[Anglais]
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Industry Canada [2010].
Reliure Softcover
Description English text, 24p. : coloured figs., graphs, references, tables ; 28 cm.
ISBN 978-1-100-52362-0
Numéro de catalogue
  • Iu44-82/2010
Numéro de catalogue du ministère IC #60815
Descripteurs Customer services
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :