Registration and inquiry service  : HP5-28/2007E-PDF

Cover image

This manual, produced by the Centre for Emergency Preparedness and Response of the Public Health Agency of Canada, is a practical guide to planning, organizing, training staff, and operating the Registration and Inquiry Service in a disaster. The purpose of the Registration and Inquiry Service is to reunite family member separated in a disaster and to collect information and answer inquiries concerning the condition and whereabouts of missing persons.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.689251&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Centre for Emergency Preparedness and Response (Canada)
Titre Registration and inquiry service
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Autres formats offerts Papier-[Anglais]
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Public Health Agency of Canada. 2007.
Description 71p.organization charts, references
ISBN 978-0-662-45008-5
Numéro de catalogue
  • HP5-28/2007E-PDF
Descripteurs Emergency preparedness
Training
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :