Registration and inquiry service : HP5-28/2007E
This manual, produced by the Centre for Emergency Preparedness and Response of the Public Health Agency of Canada, is a practical guide to planning, organizing, training staff, and operating the Registration and Inquiry Service in a disaster. The purpose of the Registration and Inquiry Service is to reunite family member separated in a disaster and to collect information and answer inquiries concerning the condition and whereabouts of missing persons.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.650531&sl=1
Ministère/Organisme | Centre for Emergency Preparedness and Response (Canada) |
---|---|
Titre | Registration and inquiry service |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Papier |
Autres formats offerts | Électronique-[Anglais] |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Public Health Agency of Canada. 2007. |
Reliure | Softcover |
Description | 70p. : organization charts, references ; 28 cm. |
ISBN | 978-0-662-45007-8 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Emergency preparedness Training |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :