The Advisory Panel on Telephone Public Opinion Survey Quality - final report, February 2007 : P103-3/2007E-PDF

Provides advice and guidance to Public Opinion Research Directorate (PORD) on survey quality standards and benchmarks appropriate to public opinion telephone survey research conducted for the Government of Canada.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.689516&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Public Works and Government Services Canada. Government Information Services Branch. |
---|---|
Titre | The Advisory Panel on Telephone Public Opinion Survey Quality - final report, February 2007 |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Autres formats offerts | Papier-[Anglais | Français] |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Public Works and Government Services Canada. March 2007. |
Description | 59p. |
ISBN | 978-0-662-45478-6 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Public opinion polls |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :