[Still making a difference] : [the impact of the Health Promotion Directorate's social marketing campaigns (1992-1993)]  : H14-57/1993E-PDF

"This report, Still Making a Difference, updates and replaces the 1991-92 publication entitled Making a Difference II. It presents an overview of the federal health promotion social marketing campaigns and summarizes campaign evaluations conducted since the 1991-92 release of Making a Difference II."--Introduction, p. 1.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.694257&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. National Health and Welfare.
Titre [Still making a difference] : [the impact of the Health Promotion Directorate's social marketing campaigns (1992-1993)]
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Édition précédente Making a difference II :
Format Électronique
Document électronique
Note(s) For an earlier edition of this publication, see H14-57/1992E-PDF.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : National Health and Welfare [1993].
Description 84p.graphs, illus., tables
Numéro de catalogue
  • H14-57/1993E-PDF
Édition [Third edition]
Descripteurs Adolescents
Health promotion
Social programs
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :