Making a difference II : the impact of the Health Promotion Directorate's social marketing campaigns 1991-1992 : H14-57/1992E-PDF
"This report, Making a Difference II, updates and replaces the 1991 publication entitled Making a Difference. It presents an overview of federal health promotion social marketing campaigns and summarizes four campaign evaluations conducted since the 1991 release of Making a Difference."--Preface.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.694259&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. National Health and Welfare. |
---|---|
Titre | Making a difference II : the impact of the Health Promotion Directorate's social marketing campaigns 1991-1992 |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Édition ultérieure | [Still making a difference] : |
Édition précédente | Making a difference : |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | For a revised edition, please see H14-57/1993E-PDF. For an earlier edition, please see H14-57/1991E-PDF. |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : National Health and Welfare [1992]. |
Description | 94p.graphs, illus., tables |
Numéro de catalogue |
|
Édition | [Second edition] |
Descripteurs | Adolescents Health promotion Social programs |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :