Making a difference II : the impact of the Health Promotion Directorate's social marketing campaigns 1991-1992  : H14-57/1992E-PDF

"This report, Making a Difference II, updates and replaces the 1991 publication entitled Making a Difference. It presents an overview of federal health promotion social marketing campaigns and summarizes four campaign evaluations conducted since the 1991 release of Making a Difference."--Preface.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.694259&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. National Health and Welfare.
Titre Making a difference II : the impact of the Health Promotion Directorate's social marketing campaigns 1991-1992
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Édition ultérieure [Still making a difference] :
Édition précédente Making a difference :
Format Électronique
Document électronique
Note(s) For a revised edition, please see H14-57/1993E-PDF. For an earlier edition, please see H14-57/1991E-PDF.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : National Health and Welfare [1992].
Description 94p.graphs, illus., tables
Numéro de catalogue
  • H14-57/1992E-PDF
Édition [Second edition]
Descripteurs Adolescents
Health promotion
Social programs
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :