Customer service charter for Telefilm Canada's clients . : CC371-4/2016E-PDF

“This Charter sets out the standards of service you can expect from Telefilm in the delivery and administration of our programs. It also explains how you can stay informed of our activities and to let us know if you have a concern or complaint, as well as offers tips on how you can help us to better serve you.”--p.2.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.826523&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Telefilm Canada.
Titre Customer service charter for Telefilm Canada's clients .
Variante du titre Telefilm Canada - customer service charter (who to talk to) - July 2016
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Plan stratégique Charte de services aux clients de Téléfilm Canada.
"Updated: June 2016."
Information sur la publication [Montreal] : Telefilm Canada, 2016.
Description 7 p.
Numéro de catalogue
  • CC371-4/2016E-PDF
Descripteurs Customer services
Film industry
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :