Private label trends : packaged food in Germany / [prepared by Stephanie Clarke]. : A74-3/2016-24E-PDF

“The German package food market is the fifth-largest in the world with retail value sales of US$108.8 billion in 2014. Although the German market is mature and saturated, it is still forecasted to grow slightly through 2019”--Executive summary.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.827946&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Agriculture and Agri-Food Canada.
Titre Private label trends : packaged food in Germany / [prepared by Stephanie Clarke].
Titre de la série Market Access Secretariat - global analysis report, 1920-6615
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Tendances de marques maison: aliments emballés en Allemagne.
"May 2016."
Includes bibliographical references.
Information sur la publication [Ottawa] : Agriculture and Agri-Food Canada, 2016, c2015.
Auteur / Contributeur Clarke, Stephanie.
Description 7 p. : photos.
Numéro de catalogue
  • A74-3/2016-24E-PDF
Descripteurs Agri-food products
Consumer products
Market analysis
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :