Market research handbook = Manuel statistique pour etudes de marché. : CS63-514/1969-PDF
"The basic purpose of the Market Research Handbook is to provide a convenient source of information and reference for all those who are engaged in analysing the many aspects of Canadian markets on the local, provincial, regional and national level"--Foreword.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.844074&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Dominion Bureau of Statistics. Merchandising and Services Division. |
---|---|
Titre | Market research handbook = Manuel statistique pour etudes de marché. |
Variante du titre | Manuel statistique pour etudes de marché |
Type de publication | Monographie |
Langue | Bilingue-[Anglais | Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Digitized edition from print [produced by Statistics Canada]. Includes bibliographic references. Text in English and in French. |
Information sur la publication | [Ottawa] : Dominion Bureau of Statistics, 1969. |
Description | xv, 645 p. : charts, maps. |
Numéro de catalogue |
|
Numéro de catalogue du ministère | 63-514 |
Édition | 1969 ed. |
Descripteurs | Market analysis |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :