Market research handbook = Manuel statistique pour etudes de marché. : CS63-514/1969-PDF

"The basic purpose of the Market Research Handbook is to provide a convenient source of information and reference for all those who are engaged in analysing the many aspects of Canadian markets on the local, provincial, regional and national level"--Foreword.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.844074&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Dominion Bureau of Statistics. Merchandising and Services Division.
Titre Market research handbook = Manuel statistique pour etudes de marché.
Variante du titre Manuel statistique pour etudes de marché
Type de publication Monographie
Langue Bilingue-[Anglais | Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Statistics Canada].
Includes bibliographic references.
Text in English and in French.
Information sur la publication [Ottawa] : Dominion Bureau of Statistics, 1969.
Description xv, 645 p. : charts, maps.
Numéro de catalogue
  • CS63-514/1969-PDF
Numéro de catalogue du ministère 63-514
Édition 1969 ed.
Descripteurs Market analysis
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :