Sujets similaires
182 résultats pour « Electronic commerce » trié par année en ordre décroissant
- Canada Digital Adoption Program, business - advertising campaign evaluation tool (ACET) : final report / prepared for Innovation, Science and Economic Development Canada. Iu4-424/2023E-PDF Numéro de catalogue :Iu4-424/2023E-PDFISBN :9780660488912Ministère/Organisme :Canada. Innovation, Science and Economic Development Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Digitalization : definition and measurement / by Guyllaume Faucher and Stephanie Houle. FB3-6/2023-20E-PDF Numéro de catalogue :FB3-6/2023-20E-PDFMinistère/Organisme :Bank of Canada, issuing body.Type de publication:SérieFormat:PDF
- Enterprise surveys and the measurement of digital trade in services in Canada / by Diana Wyman, Jason Aston, Erika Rodrigues and Mark Uhrbach. CS13-605/2023-1-2E-PDF Numéro de catalogue :CS13-605/2023-1-2E-PDFMinistère/Organisme :Statistics Canada, issuing body.Type de publication:SérieFormat:PDF
- Flagship entry in online marketplaces / by Ginger Zhe Jin, Zhentong Lu, Xiaolu Zhou and Lu Fang. FB3-5/2023-41E-PDF Numéro de catalogue :FB3-5/2023-41E-PDFMinistère/Organisme :Bank of Canada, issuing body.Type de publication:SérieFormat:PDF
- How to shop online safely. D97-1/00-071-2023E-PDF Numéro de catalogue :D97-1/00-071-2023E-PDFISBN :9780660683805Ministère/Organisme :Communications Security Establishment (Canada), issuing body.Type de publication:SérieFormat:PDF
- Retail e-commerce and COVID-19 : how online sales evolved as in-person shopping resumed / by Salim Zanzana and Jessica Martin. CS11-621/141E-PDF Numéro de catalogue :CS11-621/141E-PDFISBN :9780660473390Ministère/Organisme :Statistics Canada, issuing body.Type de publication:SérieFormat:PDF
- Canada Digital Adoption Program : focus group testing of creative concepts : final report / prepared for Innovation, Science and Economic Development Canada. Iu173-39/2022E-PDF Numéro de catalogue :Iu173-39/2022E-PDFISBN :9780660433295Ministère/Organisme :Canada. Innovation, Science and Economic Development Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- Changes in the e-commerce strategies of Canadian businesses during the COVID-19 pandemic / by Gabrielle Asselin and Howard Bilodeau. CS45-28/1-2022-13E-PDF Numéro de catalogue :CS45-28/1-2022-13E-PDFMinistère/Organisme :Statistics Canada, issuing body.Type de publication:SérieFormat:PDF
- E-commerce and digital business : a guide for Canadian food and beverage companies. A22-275/2021E-PDF Numéro de catalogue :A22-275/2021E-PDFISBN :9780660392929Ministère/Organisme :Canada. Agriculture and Agri-Food Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
- E-commerce international pathfinder for Canadian food and beverage companies. A22-276/2021E-PDF Numéro de catalogue :A22-276/2021E-PDFISBN :9780660392943Ministère/Organisme :Canada. Agriculture and Agri-Food Canada, issuing body.Type de publication:MonographieFormat:PDF
Pages de résultat
- Page précédente 0 : Page 0 des résultats de recherche
- Page suivante 2 : Page 2 des résultats de recherche
- 3 : Page 3 des résultats de recherche
- 4 : Page 4 des résultats de recherche
- 5 : Page 5 des résultats de recherche
- 6 : Page 6 des résultats de recherche
- 7 : Page 7 des résultats de recherche
- 8 : Page 8 des résultats de recherche
- 9 : Page 9 des résultats de recherche
- 10 : Page 10 des résultats de recherche
- 11 : Page 11 des résultats de recherche
- Page suivante2 : Page 2 des résultats de recherche
- Date de modification :