Promotion and research agencies : establishment guidelines. : A99-1/16-2017E-PDF

"These guidelines provide an overview of the purposes and benefits of establishing a promotion and research agency (PRA) for farm products under the federal Farm Products Agencies Act (the Act). The guidelines also explain the legal and procedural requirements for creating such an agency."--p. 1.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.857425&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Farm Products Council of Canada.
Titre Promotion and research agencies : establishment guidelines.
Variante du titre Guidelines for establishing promotion and research agencies
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "November 2017."
Cover title.
Issued also in French under title: Lignes directrices pour la création d'offices de promotion et de recherche.
Information sur la publication [Ottawa] : Farm Products Council of Canada, 2017.
Description 13 p.
Numéro de catalogue
  • A99-1/16-2017E-PDF
Descripteurs Agri-food products
Propaganda
Industrial research
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :