Promotion and research agencies : establishment guidelines. : A99-1/16-2017E-PDF
"These guidelines provide an overview of the purposes and benefits of establishing a promotion and research agency (PRA) for farm products under the federal Farm Products Agencies Act (the Act). The guidelines also explain the legal and procedural requirements for creating such an agency."--p. 1.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.857425&sl=1
Ministère/Organisme | Farm Products Council of Canada. |
---|---|
Titre | Promotion and research agencies : establishment guidelines. |
Variante du titre | Guidelines for establishing promotion and research agencies |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | "November 2017." Cover title. Issued also in French under title: Lignes directrices pour la création d'offices de promotion et de recherche. |
Information sur la publication | [Ottawa] : Farm Products Council of Canada, 2017. |
Description | 13 p. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Agri-food products Propaganda Industrial research |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :