Canadian participation in the Second International Mathematics Study / David F. Robitaille. : EC12-4/1990-6E-PDF

"The Second International Mathematics Study had three major foci: the mathematics curriculum, the ways in which mathematics was taught, and the eventual outcomes of the instructional process as demonstrated by the achievement and attitudes of students"--P. 3.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.860661&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Economic Council of Canada.
Titre Canadian participation in the Second International Mathematics Study / David F. Robitaille.
Titre de la série Working paper (Economic Council of Canada) ; No. 6
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by the Publishing and Depository Services Directorate].
Includes bibliographic references (p. [43]-44).
Information sur la publication [Ottawa] : Economic Council of Canada, 1990.
Auteur / Contributeur Robitaille, David F.
Description vii, 44 p. : charts.
Numéro de catalogue
  • EC12-4/1990-6E-PDF
Descripteurs Mathematics
Knowledge based economy
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :