Defining the consumer interest : preliminary draft / Abdul Wahab, J.D. Forbes, S.M. Oberg, Faculty of Commerce and Business Administration, University of British Columbia. : RG31-1/1-1977E-PDF

"The purpose of this paper is to attempt, through a survey of the literature, to provide a definition of the consumer interest"--page 1.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.871878&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Consumer and Corporate Affairs.
Canada. Consumer Research Branch.
Titre Defining the consumer interest : preliminary draft / Abdul Wahab, J.D. Forbes, S.M. Oberg, Faculty of Commerce and Business Administration, University of British Columbia.
Titre de la série Consumer research report ; no. 1
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Includes bibliographical references.
Information sur la publication [Ottawa] : Department of Consumer & Corporate Affairs, Consumer Research Branch, February 1977.
Auteur / Contributeur Wahab, Abdul, author.
Forbes, J. D., author.
Oberg, S. M., author.
Description 1 online resource (iv, 176 pages).
Numéro de catalogue
  • RG31-1/1-1977E-PDF
Descripteurs Consumer protection
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :