Satisfaction, dissatisfaction and complaining behavior : a comprehensive study of the disadvantaged consumer / Stephen B. Ash and Melanie Wallendorf. : RG31-36/1982E-PDF

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Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
Titre Satisfaction, dissatisfaction and complaining behavior : a comprehensive study of the disadvantaged consumer / Stephen B. Ash and Melanie Wallendorf.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
"Revised: July 1982."
Includes bibliographical references.
Information sur la publication [Hull, Quebec] : [Consumer and Corporate Affairs Canada], July 1982.
Auteur / Contributeur Ash, Stephen B., author.
Description 1 online resource (1 volume (various pagings))
Numéro de catalogue
  • RG31-36/1982E-PDF
Descripteurs Consumer complaints -- Canada.
Consumer satisfaction -- Canada.
Low-income consumers -- Canada.
Consommateurs -- Plaintes -- Canada.
Consommateurs -- Satisfaction -- Canada.
Consommateurs à faible revenu -- Canada.
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