Guidelines : accessible service delivery during emergencies including COVID-19. : AS4-24/2021E-PDF

"These guidelines contain practical information for organizations under federal regulations and their employees. They will help organizations remove accessibility barriers to their service delivery during emergencies"--Page 2.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.901886&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Accessibility Standards Canada, issuing body.
Titre Guidelines : accessible service delivery during emergencies including COVID-19.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Lignes directrices : prestation de services accessibles pendant les situations d'urgence, y compris la COVID-19.
Issued also in HTML format.
Includes bibliographical references (page 25).
Information sur la publication [Ottawa] : Accessibility Standards Canada = Normes d'accessibilité Canada, [2021]
Description 1 online resource (25 pages) : colour illustrations
ISBN 9780660397351
Numéro de catalogue
  • AS4-24/2021E-PDF
Descripteurs Emergency management -- Government policy -- Canada.
Work environment -- Barrier-free design -- Canada.
COVID-19 (Disease) -- Canada -- Prevention.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :