Open banking and consumer protection : Canadians' awareness and expectations. : FC5-85/2023E-PDF

"The Financial Consumer Agency of Canada’s (FCAC) mandate is to protect financial consumers. As part of that mandate, FCAC conducts research to examine trends and issues that could impact financial consumers. This report presents key findings from FCAC’s public opinion research (POR) on Canadians’ awareness and understanding of open banking"--Executive summary, page 4.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.923043&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Financial Consumer Agency of Canada, issuing body.
Titre Open banking and consumer protection : Canadians' awareness and expectations.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Système bancaire ouvert et protection des consommateurs : sensibilisation et attentes des canadiens.
Information sur la publication [Ottawa] : Financial Consumer Agency of Canada = Agence de la consommation en matière financière du Canada, June 2023.
©June 2023
Description 1 online resource (22 pages) : graphs
ISBN 9780660488264
Numéro de catalogue
  • FC5-85/2023E-PDF
Descripteurs Banks and banking -- Customer services -- Canada -- Public opinion.
Consumer protection -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :