Youth marketing product validation : quantitative and qualitative study : report / submitted to department of Health Canada. : H14-593/2024E-PDF

"This report details the findings from two waves of research on personal protective measures, which include a survey and focus groups, as well as from a third wave of research focusing on Health Canada's vaping module, conducted through focus groups"--Executive summary, page 5.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.935843&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Health Canada, issuing body.
Léger Marketing, consultant.
Titre Youth marketing product validation : quantitative and qualitative study : report / submitted to department of Health Canada.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Cover title.
"Prepared by Leger."
"Contract number: CW2329161."
"POR 042-23."
"Delivery date: March 26 2024."
Issued also in French under title: Validation de produits de marketing chez les jeunes : étude quantitative et qualitative : rapport.
Information sur la publication Ottawa, Ontario : Health Canada = Santé Canada, 2024.
©2024
Description 1 online resource (164 pages) : illustrations, maps, graphs, photographs + 1 summary (23 pages)
ISBN 9780660709598
Numéro de catalogue
  • H14-593/2024E-PDF
Descripteurs Advertising and youth -- Canada.
Vaping -- Health aspects -- Canada -- Public opinion.
Public health -- Canada -- Public opinion.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :