Employment insurance client experience transformation survey - methodology report / prepared by Employment and Social Development Canada. : SG5-104/2024E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.936771&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Employment and Social Development Canada, issuing body.
Angus Reid Group, consultant.
Titre Employment insurance client experience transformation survey - methodology report / prepared by Employment and Social Development Canada.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Sondage sur la transformation de l'expérience client de l'assurance-emploi - rapport méthodologique.
"Supplier name: Angus Reid Group Inc."
"Prepared by Service Canada's Benefits Delivery Modernization on Employment Insurance (BDM on EI) team at Employment and Social Development Canada"--Verso of cover.
Information sur la publication [Gatineau, Quebec] : Employment and Social Development Canada = Emploi et développement social Canada, [2024]
©2024
Description 1 online resource (18 unnumbered pages) + summary (4 unnumbered pages)
ISBN 9780660713670
Numéro de catalogue
  • SG5-104/2024E-PDF
Descripteurs Canada. Service Canada -- Customer services -- Public opinion.
Unemployment insurance claimants -- Services for -- Canada -- Public opinion.
Unemployment insurance -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Unemployment insurance claimants -- Canada -- Attitudes.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :