Tourism Yukon : using EQ to drive department-wide, research-based decision making. : Iu87-1/2-2012E-PDF
"Tourism Yukon is in the start up phase with EQ. They have done some initial work with consumer campaigns conducted in Australia, and in assessing potential within Canadian markets; however their primary focus thus far has been on increasing understanding of EQ and its applications among internal stakeholders. The initial exercise has been to integrate EQ with their other research and to test a few campaigns to establish a foundation for business decisions relating to the full spectrum of the department's activities"--Case summary, page 2.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.936929&sl=1
Ministère/Organisme | Canadian Tourism Commission, issuing body. |
---|---|
Titre | Tourism Yukon : using EQ to drive department-wide, research-based decision making. |
Variante du titre | Using EQ to drive department-wide, research-based decision making |
Titre de la série | EQ up close: case study series |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Cover title. Issued also in French under title: Tourism Yukon : utiliser le Quotient explorateur pour favoriser la prise de décisions fondées sur la recherche à l'échelle d'un ministère. |
Information sur la publication | [Vancouver] : Canadian Tourism Commission, [2018] ©2012 |
Description | 1 online resource (11 pages) : photographs. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Tourism -- Yukon -- Marketing -- Case studies. Marketing research -- Yukon -- Case studies. |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :