Tourism Yukon : using EQ to drive department-wide, research-based decision making. : Iu87-1/2-2012E-PDF

"Tourism Yukon is in the start up phase with EQ. They have done some initial work with consumer campaigns conducted in Australia, and in assessing potential within Canadian markets; however their primary focus thus far has been on increasing understanding of EQ and its applications among internal stakeholders. The initial exercise has been to integrate EQ with their other research and to test a few campaigns to establish a foundation for business decisions relating to the full spectrum of the department's activities"--Case summary, page 2.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.936929&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canadian Tourism Commission, issuing body.
Titre Tourism Yukon : using EQ to drive department-wide, research-based decision making.
Variante du titre Using EQ to drive department-wide, research-based decision making
Titre de la série EQ up close: case study series
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Cover title.
Issued also in French under title: Tourism Yukon : utiliser le Quotient explorateur pour favoriser la prise de décisions fondées sur la recherche à l'échelle d'un ministère.
Information sur la publication [Vancouver] : Canadian Tourism Commission, [2018]
©2012
Description 1 online resource (11 pages) : photographs.
Numéro de catalogue
  • Iu87-1/2-2012E-PDF
Descripteurs Tourism -- Yukon -- Marketing -- Case studies.
Marketing research -- Yukon -- Case studies.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :