Travel Manitoba : an EQ journey begins a lightning rod, a Sherpa, and leadership. : Iu87-1/4-2012E-PDF
"As a new licensee, in 2012 Travel Manitoba took its first steps on the path towards selecting its target EQ types, aligning the organization and industry stakeholders behind their investment in EQ, and planning the development of a refreshed, awe-inspiring brand with a view to creating new tourism experiences and marketing strategies that will drive future economic benefits for the province"--Case summary, page 2.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.936983&sl=1
Ministère/Organisme | Canadian Tourism Commission, issuing body. |
---|---|
Titre | Travel Manitoba : an EQ journey begins a lightning rod, a Sherpa, and leadership. |
Variante du titre | EQ journey begins a lightning rod, a Sherpa, and leadership |
Titre de la série | EQ up close: case study series |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Cover title. Issued also in French under title: Voyage Manitoba : s'engager sur la voie du Quotient explorateur un flambeau, un guide, du leadership. |
Information sur la publication | [Vancouver] : Canadian Tourism Commission, [2018] ©2012 |
Description | 1 online resource (12 pages) : photographs. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Tourism -- Manitoba -- Marketing -- Case studies. Marketing research -- Manitoba -- Case studies. |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :