Travel Manitoba : an EQ journey begins a lightning rod, a Sherpa, and leadership. : Iu87-1/4-2012E-PDF

"As a new licensee, in 2012 Travel Manitoba took its first steps on the path towards selecting its target EQ types, aligning the organization and industry stakeholders behind their investment in EQ, and planning the development of a refreshed, awe-inspiring brand with a view to creating new tourism experiences and marketing strategies that will drive future economic benefits for the province"--Case summary, page 2.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.936983&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canadian Tourism Commission, issuing body.
Titre Travel Manitoba : an EQ journey begins a lightning rod, a Sherpa, and leadership.
Variante du titre EQ journey begins a lightning rod, a Sherpa, and leadership
Titre de la série EQ up close: case study series
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Cover title.
Issued also in French under title: Voyage Manitoba : s'engager sur la voie du Quotient explorateur un flambeau, un guide, du leadership.
Information sur la publication [Vancouver] : Canadian Tourism Commission, [2018]
©2012
Description 1 online resource (12 pages) : photographs.
Numéro de catalogue
  • Iu87-1/4-2012E-PDF
Descripteurs Tourism -- Manitoba -- Marketing -- Case studies.
Marketing research -- Manitoba -- Case studies.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :