Market research handbook: CS63-514/1969-PDF

Manuel statistique pour etudes de marché.

« La destination première du Manuel statistique pour etude de marché est d'être une source commode de renseignements et un ouvrage de référence pour tous ceux qui travaillent à l'analyse des nombreux aspects de marchés canadiens aux niveaux local, provincial, regional et national »--Introduction.

Permanent link to this Catalogue Record: What is a permanent link?
http://publications.gc.ca/pub?id=9.844077&sl=0
MARC XML Format   MARC HTML Format

Department/Agency Bureau fédéral de la statistique. Division du commerce et des services.
Title Market research handbook
Subtitle Manuel statistique pour etudes de marché.
Publication Type Monograph
Language Bilingual-[French | English]
Format Electronic
Electronic Document

Archived Content

Information identified as archived is provided for reference, research or recordkeeping purposes. It is not subject to the Government of Canada Web Standards and has not been altered or updated since it was archived. Please contact the authoring department to request a format other than those available.

We invite you to consult the Frequently Asked Questions page for additional information regarding the Archived Content notice.


Having trouble opening this document?

Note: The URLs contained in this/these document(s) may no longer be functional
Note Édition numérisée de l'imprimé [par Statistique Canada].
Date 1969.
Number of Pages xv, 645 p. :
Catalogue Number
  • CS63-514/1969-PDF
Departmental Catalogue Number 63-514
Edition 1969 éd.
Subject Terms Analyse de marché