State of customer relationship management : the Canadian report 2010  : Iu44-82/2010E-PDF

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This unique analysis is intended to help Canadian business executives and policy makers enhance their understanding of current market trends, the latest key performance indicators (KPI), and best practices in CRM that improve domestic and international competitiveness across industries.

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publications.gc.ca/pub?id=9.693797&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada.
Titre State of customer relationship management : the Canadian report 2010
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Autres formats offerts Papier-[Anglais | Français]
Note(s) The catalogue number (Iu44-82/2010) and ISBN (978-1-100-52362-0) for the bilingual print edition have been incorrectly copied in this PDF version.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Industry Canada [2010].
Description 30p.graphs, references, tables
ISBN 978-1-100-16830-2
Numéro de catalogue
  • Iu44-82/2010E-PDF
Numéro de catalogue du ministère IC #60815
Descripteurs Customer services
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