Le rôle des techniques de commercialisation dans la concentration et le contrôle des industries manufacturières par les multinationales / H. Edward English, Robert F. Owen.: RG54-1/11F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.902986&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Consommation et corporations Canada, organisme de publication.
Title Le rôle des techniques de commercialisation dans la concentration et le contrôle des industries manufacturières par les multinationales / H. Edward English, Robert F. Owen.
Series title Monographie de recherche ; nº 11
Publication type Series - View Master Record
Language [French]
Other language editions [English]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : The role of marketing in the concentration and multinational control of manufacturing industries.
Édition numérisée de l'imprimé [par Innovation, sciences et développement économique Canada].
Comprend des références bibliographiques.
Publishing information Ottawa (Ontario) : Consommation et Corporations Canada = Consumer and Corporate Affairs Canada, [1981]
@1981
Author / Contributor English, H. Edward(Harry Edward),1924- auteur.
Description 1 ressource en ligne (281 pages).
Catalogue number
  • RG54-1/11F-PDF
Subject terms Entreprises multinationales.
Marketing.
Industrie manufacturière.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: