Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / [by] Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau. : CH3-2/13-2010E-PDF
Presents a Canada-wide social and linguistic profile of Grade 11 students attending French-language high schools in the Francophone school boards of the Fédération nationales des conseils scolaires francophones (FNCSF).
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.568292&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Canadian Heritage. |
---|---|
Titre | Schooling and cultural autonomy : a Canada-wide study in Francophone minority schools / [by] Rodrigue Landry, Réal Allard and Kenneth Deveau. |
Titre de la série | New Canadian perspectives |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Autres formats offerts | Papier-[Anglais] |
Note(s) | The catalogue number (CH3-2/13-2010E) and ISBN (978-1-100-18425-8) for the print edition have been incorrectly copied in this electronic publication. |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Canadian Heritage [2010]. |
Description | 275p.figs. (some coloured), graphs, references, tables |
ISBN | 978-1-100-17002-2 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Minority language education |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :