Sujets similaires

22 résultats pour « Access to education » trié par pertinence en ordre décroissant
  1. Intergenerational education mobility among the children of Canadian immigrants / by Abdurrahman Aydemir, Wen-Hao Chen and Miles Corak. CS11-0019/316E-PDF
    Date :
    October 2008.
    Numéro de catalogue :
    CS11-0019/316E-PDF
    ISBN :
    978-1-100-10861-2
    ISSN :
    1205-9153
    Ministère/Organisme :
    Statistics Canada.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    PDF
  2. The impact of tuition fees on university access : evidence from a large-scale price deregulation in professional programs / by Marc Frenette. CS11-0019/263E-PDF
    Numéro de catalogue :
    CS11-0019/263E-PDF
    ISBN :
    0662413431
    ISSN :
    1205-9153
    Ministère/Organisme :
    Canada. Statistics Canada. Business and Labour Market Analysis Division, issuing body.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    PDF
  3. Summary of : the impact of tuition fees on university access : evidence from a large-scale price deregulation in professional programs / by Marc Frenette. CS11-0019/264E-PDF
    Numéro de catalogue :
    CS11-0019/264E-PDF
    ISBN :
    0662413636
    ISSN :
    1205-9153
    Ministère/Organisme :
    Canada. Statistics Canada. Business and Labour Market Analysis Division, issuing body.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    PDF
  4. Do universities benefit local youth? : evidence from university and college participation, and graduate earnings following the creation of a new university / by Marc Frenette. CS11-0019/283E-PDF
    Numéro de catalogue :
    CS11-0019/283E-PDF
    ISBN :
    0662435419
    ISSN :
    1205-9153
    Ministère/Organisme :
    Statistics Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    PDF
  5. Indian and Northern Affairs Canada education facilities progress report / Prepared by Infrastructure Operations Directorate/Operations & Support Branch/Regional Operations. R1-34
    Numéro de catalogue :
    R1-34
    Ministère/Organisme :
    Canada. Indian and Northern Affairs Canada.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    Papier
  6. Access, persistence and financing : first results from the Postsecondary Education Participation Survey (PEPS) / by Lynn Barr-Telford, Fernando Cartwright, Sandrine Prasil and Kristina Shimmons. CS81-595/2003-7E-PDF
    Numéro de catalogue :
    CS81-595/2003-7E-PDF
    ISBN :
    066234927X
    ISSN :
    1704-8885
    Ministère/Organisme :
    Statistics Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    PDF
  7. Follow-up on education and labour market pathways of young Canadians aged 18 to 20 : results from YITS cycle 3 / by Danielle Shaienks, Judy Eisl-Culkin and Patrick Bussière. CS81-595/45-2006E-PDF
    Numéro de catalogue :
    CS81-595/45-2006E-PDF
    ISBN :
    0662436636
    ISSN :
    1711-831X
    Ministère/Organisme :
    Statistics Canada, issuing body.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    PDF
  8. Disability facts about education HS64-11/3-2010E
    Date :
    [2011].
    Numéro de catalogue :
    HS64-11/3-2010E
    Ministère/Organisme :
    Canada. Human Resources and Skills Development Canada.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    Papier
  9. Adult education and training in Canada : key knowledge gaps / by Joni Baran et al. MP32-29/00-6E
    Date :
    2000.
    Numéro de catalogue :
    MP32-29/00-6E
    ISBN :
    0-662-29358-4
    Ministère/Organisme :
    Canada. Human Resources Development Canada. Applied Research Branch.
    Type de publication:
    Série
    Format:
    Papier
  10. Gains made by Inuit in formal education and school attendance, 1981 to 2001 / developed by Inuit Tapiriit Kanatami in collaboration with the Research and Analysis Directorate (INAC). R2-452/2006E-PDF
    Date :
    December, 2006.
    Numéro de catalogue :
    R2-452/2006E-PDF
    ISBN :
    978-0-662-44655-2
    Ministère/Organisme :
    Canada. Indian and Northern Affairs Canada.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF

Pages de résultat

Date de modification :