How to design culturally resonant messages? / by M. Afzal Upal. : D68-5/108-2012E-PDF
Starting in June 2009, DRDC Toronto’s Effects & Influence Group (EIG) was asked by LFCA G9 (Influence Activities Unit) to provide course material that can be delivered to LFCA’s Influence Activities (IA) operators to train them on how to design more effective message in expeditionary environment. The lecture notes and the Powerpoint slides designed and delivered by the EIG are presented here.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.821197&sl=1
Ministère/Organisme | Defence R&D Canada. |
---|---|
Titre | How to design culturally resonant messages? / by M. Afzal Upal. |
Titre de la série | Technical Note ; 2012-108 |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | "October 2012." Includes bibliographical references. |
Information sur la publication | [Ottawa] : Defence Research and Development Canada, c2012. |
Auteur / Contributeur | Upal, M. Afzal, 1970- |
Description | ix 33 p. : figures. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Technical reports Influence activities Target audience analysis |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :