Business to business marketing : BDC viewpoints study. : Iu133-24/2013E-PDF

"B2B or business-to-business marketing differs from the more common B2C or business-to-consumer sales process. Through this study, the BDC ViewPoints team wanted to better understand the B2B client journey by looking at such aspects as: the purchase decision-making journey; content development, tracking and conversion; online activities"--p. 4.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.833341&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Business Development Bank of Canada.
Titre Business to business marketing : BDC viewpoints study.
Variante du titre B2B marketing, September 2013
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "September 2013."
Issued also in French under title: Marketing interentreprises : étude points de vue de BDC.
Information sur la publication Montreal : Business Development Bank of Canada, 2013.
Description 70 p. : ill.
Numéro de catalogue
  • Iu133-24/2013E-PDF
Descripteurs Businesses
Marketing
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :