The role of education in environmental impact assessment : an analysis of practical reasoning about the Tsitika watershed issue / Jennifer Balke. : En107-3/101-1991E-PDF
"This study explored the need for education designed to improve the practical reasoning ability of environmental impact assessment (EIA) participants"--Exec. Summary.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.852510&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Canadian Environmental Assessment Agency. |
---|---|
Titre | The role of education in environmental impact assessment : an analysis of practical reasoning about the Tsitika watershed issue / Jennifer Balke. |
Variante du titre | Analysis of practical reasoning about the Tsitika watershed issue |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Autres formats offerts | Microfiche-[Anglais] |
Note(s) | Cover title. "May 1991." Digitized edition from print [produced by Canadian Environmental Assessment Agency]. Includes bibliographic references. |
Information sur la publication | [Hull, Quebec] : Canadian Environmental Assessment Research Council, 1991. |
Auteur / Contributeur | Balke, Jennifer. |
Description | [138] p. (un-numbered pages) : maps, charts. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Environmental impact assessment Education |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :