The role of education in environmental impact assessment : an analysis of practical reasoning about the Tsitika watershed issue / Jennifer Balke. : En107-3/101-1991E-PDF

"This study explored the need for education designed to improve the practical reasoning ability of environmental impact assessment (EIA) participants"--Exec. Summary.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.852510&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Canadian Environmental Assessment Agency.
Titre The role of education in environmental impact assessment : an analysis of practical reasoning about the Tsitika watershed issue / Jennifer Balke.
Variante du titre Analysis of practical reasoning about the Tsitika watershed issue
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Autres formats offerts Microfiche-[Anglais]
Note(s) Cover title.
"May 1991."
Digitized edition from print [produced by Canadian Environmental Assessment Agency].
Includes bibliographic references.
Information sur la publication [Hull, Quebec] : Canadian Environmental Assessment Research Council, 1991.
Auteur / Contributeur Balke, Jennifer.
Description [138] p. (un-numbered pages) : maps, charts.
Numéro de catalogue
  • En107-3/101-1991E-PDF
Descripteurs Environmental impact assessment
Education
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :