Schooling and the Statistics Canada Survey of Literacy Skills Used in Daily Activities / Thomas T. Schweitzer with the assistance of Francine Proulx. : EC12-4/1992-36E-PDF

"The present study uses the Statistics Canada microdata of the Survey of Literacy Skills Used in Daily Activities to investigate interprovincial differences in functional literacyand numeracy, and their effect on personal income"--Foreword, p. ix.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.860832&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Economic Council of Canada.
Titre Schooling and the Statistics Canada Survey of Literacy Skills Used in Daily Activities / Thomas T. Schweitzer with the assistance of Francine Proulx.
Titre de la série Working paper (Economic Council of Canada) ; No. 36
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by the Publishing and Depository Services Directorate].
Includes bibliographic references (p. [111].
Information sur la publication [Ottawa] : Economic Council of Canada, 1992.
Auteur / Contributeur Proulx, Francine.
Description ix, 110, [1] p.
Numéro de catalogue
  • EC12-4/1992-36E-PDF
Descripteurs Literacy
Numeracy
Income
Statistics
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :